הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

טיפים למיגור המיגרנה

טיפים למיגור המיגרנה

מקורה של המיגרנה בשינויים בזרימת הדם בכלי הדם בראש. התסמינים בד"כ הם: כאב ראש פועם או לוחץ ברקה אחת או בשתיהן, רגישות לאור ולרעש, תחושת בחילה או הקאה, לעתים שתיהן. כמובן שההמלצה הראשונה היא לשנות אורח חיים ותזונה אך אפשר להקל על המצב עם הטיפים הכלליים הללו:

• חשוב לאמץ שעות שינה - כ-8 שעות בלילה. נמצא שחוסר או עודף בשעות שינה, שנויים בשעות השינה ושינה קצרה כמו שנת צהריים עלולים לפתח מיגרנה.
• ספורט – מומלץ לבצע פעילות מאומצת (אירובית) כ-4 פע' בשבוע למשך כ-40 דק' לפחות. פעילות גופנית יכולה למנוע התקפים, אך, גם פעילות גופנית מוגזמת עלולה לפתח מיגרנה. מצאו את המינון שלכם.
• סטרס – מומלץ לבצע תרגילי הרפיה שונים על מנת להפיג מתח נפשי. התכווצויות כלי דם עלולות להיווצר גם במצבי לחץ נפשי.
• קפאין – חשוב להימנע מקפה, שוקולד, קוקה קולה המכילים קפאין. מחקרים הוכיחו כי קפאין עלול לפתח מיגרנה. שוקולד מריר בעל הסיכון הגבוה לפתח מיגרנה (מבין סוגי השוקולד האחרים).
• אספרטיים – חשוב להימנע לחלוטין ממשקאות המכילים ממתיק מלאכותי מסוג אספרטיים, נמצא שהוא קשור להתפתחות מיגרנה.

המלצתי להגיע לאיש מקצוע ולקבל ייעוץ אישי שיסייע להיכנס למסלול של שינוי תזונתי ואורח חיים עם תמיכה וליווי צמוד.



באפשרותך להתחיל תהליך ריפוי יחד איתי צור קשר 
לתיאום פגישה 054-8091279

חזרה להטיפים שלנו >>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





באותו נושא
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת