הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

חגים ומועדים

חגים ומועדים
במדור זה תוכלו לקבל טיפים והמלצות בנושא החגים, שהוא לעתים בעייתי. איך להתמודד עם בעית הצליאק, ההשמנה ומה שביניהם. איך לעבור בשלום מסכת חגים על כל המשתמע מכך. כל מי אשר חפץ להתייעץ או לשאול אשמח לתת מענה וסיוע, כתבו לי.

יום עצמאות - המנגל זהירות!

יום עצמאות - המנגל זהירות! כמויות הבשר שעם ישראל אוכל בחג הזה הם בלתי נתפשים. יש בכל זאת כמה כללים שיאפשרו לכם לעבור את החג הזה בשלום ובבריאות.
המשך לקרוא >>

מתכננים לצום? - מה כדאי לכם לדעת

מתכננים לצום? - מה כדאי לכם לדעת יום כיפור כבר ממש בדלת ואם אתם מתכננים לצום כדאי לכם לדעת כמה דברים שיקלו עליכם את ההתמודדות עם הצום. לקראת הצום ההתנהלות עם המזון כדאי שתהיה אחרת, וגם לאחר הצום כדאי לדעת מה כדאי לאכול וממה להימנע. יום כיפור והצום מטרתם לטהר את הגוף והנפש אז קבלו גם מיץ ירקות לטיהור וניקוי הגוף.
המשך לקרוא >>

איך עוברים את פסח בשלום

איך עוברים את פסח בשלום פסח מביא איתו את ההיסטריה המבורכת השמורה לחג זה – הכנות אינסופיות בבית לקראת החג וזה לא פוסח על המטבח. ארוחות החג כוללות בתוכן את הקניידלאך של אימא, ועוגת השוקולד של הדודה ואי אפשר בלי הגפילטע פיש של סבתא. המחשבות על כמויות האוכל המצפות לנו בשבוע הארוך הזה מטרידה את מנוחתם של שוחרי הבריאות והדיאטה ובצדק! אז איך יוצאים בשלום מארוחות החג? ובמיוחד זו של פסח.
המשך לקרוא >>

אגוזים – כדאי לא רק בפסח

אגוזים – כדאי לא רק בפסח האגוזים היו מהמזונות הראשונים והעתיקים של האדם, זהו מזון מרוכז, המכיל בעיקר חלבון ממקור איכותי ביותר, המתעכל בקלות רבה יותר ממזונות מהחי. שומן וויטמינים ומינרלים.
המשך לקרוא >>

הרימון – מוסיף המון

הרימון – מוסיף המון מאז ומתמיד נחשב הרימון לפרי מיוחד ובעל השפעות בריאותיות רבות. בשנים האחרונות עלתה קרנו של הרימון עוד יותר הודות למחקרים שהוכיחו כי הוא תורם לשמירה על הבריאות.
המשך לקרוא >>

שלל המצות בפסח הזה

שלל המצות בפסח הזה ארוחות החג המרובות תורמות לנו לא מעט קלוריות מיותרות. התופעות הלא נעימות של אכילת מצות הן כאבי בטן, נפיחות, אי נוחות והכי נורא זה העצירות. אנשים רבים מתלוננים על התופעות הללו ומסתבר שיש מה לעשות. מה נוכל למצוא על המדפים? להלן הרשימה שתתן את הפיתרון לבעיות במערכת העיכול האופייניות לחג הפסח.
המשך לקרוא >>

שבועות ורגישות ללקטוז

שבועות ורגישות ללקטוז חג שבועות כבר בפתח, החג המאופיין בצבע הלבן, במוצרי חלב, גבינות עתירות שומן והרבה קלוריות. הפעם אני רוצה להתמקד באלו הנמצאים בשולי החגיגות בשבועות ואלה אותם אנשים הסובלים הרגישות או אי סבילות ללקטוז וקזאין ואינם יכולים ליהנות ממעדני החג. אז יש פתרונות רק צריך לדעת אותם.
המשך לקרוא >>

על הדבש

על הדבש הדבש הוא בעל ערך בריאותי גבוה מאוד ומלבד צריכתו כמזון, נעשה בו שימוש חיצוני ופנימי במזון. הדבש נספג במהירות לדם (תוך רבע שעה), הוא מתוק פי שלוש מסוכר לבן, אך מכיל פחות קלוריות. מכיל לקטוז ופרוקטוז החשובים לתפקוד השרירים, הלב ומערכת העצבים.
המשך לקרוא >>

סופגניות - כמה זה עולה לנו

סופגניות - כמה זה עולה לנו חג חנוכה כבר כאן ושוב אני עומדת משתאה ונדהמת על היצירתיות ורמת השחיתות בסופגניות שהשפים והקונדיטורים מכינים לנו. לאן עוד אפשר להגיע ברמת הקלוריות, מה עוד לא המציאו בשילובי השוקולד עם פצפוצי הסוכריות הקופצות והקרמים בטעמי ליקרים בניחוח כזה או אחר, איך נמצא את האיזון בין מתקפת החג לבין התזונה הבריאה שאנו משתדלים לעמוד בה.
המשך לקרוא >>

 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת